Pozycjonowanie
stron internetowych

to wysokie pozycje w wyszukiwarce

Co to jest
pozycjonowanie?

Działania marketingowe (w Polsce znane jako branża SEO) mające na celu zdobycie i utrzymanie jak najwyższej pozycji dla fraz kluczowych w naturalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce internetowej (np. Google)

Pozycjonowanie obejmuje głównie działania związane z tworzeniem i ptymalizacją treści na stronie www oraz pozyskiwanie linków przychodzących, a także techniczne usprawnianie strony internetowej.

Dlaczego warto
wybrać pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron jest inwestycją, która odwdzięcza się trwałymi efektami rozłożonymi w czasie. Niesie za sobą wachlarz korzyści, a dla wielu serwisów internetowych stanowi główne źródło pozyskiwania klientów.

1. Skuteczna forma reklamy

Z wyszukiwarki Google korzysta około 97% internautów. Codziennie miliony polskich użytkowników wykorzystują strony wyników wyszukiwania, aby znaleźć konkretne informacje, produkty lub usługi, których potrzebują.

Większość z nich przegląda tylko pierwsza stronę wyników wyszukiwarki Google . Pojawienie się Twojej strony internetowej na pierwszej stronie wyników wyszukiwania jest jednym z najskuteczniejeszych i równoczesnie atrakcyjnych cenowo metod generowania wzrostu konwersji.

Interaktywna Agencja Reklamowa Graph-Art

2. Długofalowe korzyści

Pozycjonowanie to długotrwały proces, który gwarantuje długotrwałe korzyści. Osiągnięcie widoczności w wynikach wyszukiwania zapewnia stały dopływ potencjalnych klientów do serwisu. Dzięki temu zainwestowane środki mogą zwracać się przez długi czas. Dodatkowo strona internetowa będzie cieszyć się dużą popularnością i zwiększy zaufanie wśród internautów.

3. Skalowalność

Pozycjonowanie umożliwia skalowanie widoczności wertykalnie i horyzontalnie. Dzięki działaniom SEO możemy poprawiać pozycje fraz kluczowych, a także zwiększać liczbę słów kluczowych na pierwszej stronie wyników. Poprzez tworzenie nowych podstron lub ich optymalizację zapewniamy wzrost liczby użytkowników, a tym samym potencjalnej liczby osób zainteresowanych ofertą.

4. Dopasowanie do potrzeb użytkownika

Wyniki wyszukiwania Google są dopasowane do intencji użytkownika. Dużą uwagę przywiązuje się do jakości wyników organicznych – wprowadzane są ciągłe aktualizacje. Dzięki temu internauci chętniej korzystają z wyszukiwarki Google. Efektem tego są strony w rankingu, które odpowiadają na oczekiwania użytkowników. Tym samym istnieje duże prawdopodobieństwo, że użytkownik pozyskany z wyników naturalnych skorzysta z oferty i stanie się klientem.

Interaktywna Agencja Reklamowa Graph-Art

5. Dobry stosunek ceny do jakości

Zarówno reklamy Google Ads, jak i pozycjonowanie stron internetowych zapewniają bardzo korzystny stosunek kosztów do jakości pozyskanego ruchu.

Użytkownicy korzystający z wyszukiwarki mają sprecyzowane intencje. Dzięki pozycjonowaniu docierasz do tych, którzy są zdeterminowani do działania, w tym do dokonania konwersji w sklepie internetowym. Koszty kampanii PPC oraz SEO są tym samym atrakcyjne pod kątem zwrotu z inwestycji (ROI). Wiele firm korzysta tylko z pozycjonowania albo kampanii PPC przy pozyskiwaniu nowych klientów.

Interaktywna Agencja Reklamowa Graph-Art

Czy pozycjonowanie to usługa dla mnie?

Zastanawiasz się czy warto zainwestować w pozycjonowanie strony?
Przeczytaj poniższe pytania i wejdź w rolę swojego klienta.

  • Czy korzystasz z wyszukiwarki Google?

  • Czy szukając konkretnego produktu, odwiedzałeś inne sklepy internetowe?

  • Czy zapoznajesz się z poradnikami lub recenzjami w internecie przed zakupem jakiegoś produktu?

  • Czy szukałeś opinii na temat interesującego Cię produktu lub firmy?

  • Czy informacje zamieszczone na wizytówkach Google Moja Firma są dla Ciebie przydatne?

  • Czy do wyszukiwania informacji wykorzystywałeś smartfona lub tablet z system Android?

Odpowiadając co najmniej raz twierdząco na wyżej wymienione pytania, potwierdziłeś, że użytkownicy internetu, tak jak Ty, szukają w nim informacji na temat produktów i usług

Dlatego jeśli chcesz do nich dotrzeć, pozycjonowanie to forma marketingu, która będzie właściwym wyborem dla Ciebie i Twojego biznesu.