Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek

wysokie pozycje w wyszukiwarce

Co to jest SEO?

Działania marketingowe (znane w Polsce jako branża SEO) mające na celu uzyskanie i utrzymanie jak najwyższej pozycji dla fraz kluczowych w naturalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce internetowej (np. Google)

Pozycjonowanie obejmuje przede wszystkim działania związane z tworzeniem i optymalizacją treści w serwisie oraz pozyskiwaniem linków przychodzących, a także techniczne ulepszanie serwisu.

Dlaczego warto
wybrać pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych to inwestycja, która zwraca się
z trwałymi efektami rozłożonymi w czasie.
Ma szereg zalet, a dla wielu witryn jest głównym źródłem
pozyskiwania klientów.

1. Skuteczna forma reklamy

Około 97% internautów korzysta z wyszukiwarki Google. Każdego dnia miliony polskich użytkowników korzystają ze stron wyników wyszukiwania, aby znaleźć określone informacje, produkty lub usługi, których potrzebują.

Większość z nich wyświetla tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania Google. Umieszczenie Twojej witryny na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to jedna z najskuteczniejszych, a jednocześnie atrakcyjnie wycenionych metod generowania wzrostu konwersji.

Graph-Art

2. Długoterminowe korzyści

Pozycjonowanie to długotrwały proces, który gwarantuje długofalowe korzyści. Uzyskanie widoczności w wynikach wyszukiwania zapewnia stały dopływ potencjalnych klientów do serwisu. Dzięki temu zainwestowane środki mogą się opłacać przez długi czas. Ponadto strona będzie bardzo popularna i zwiększy zaufanie wśród internautów.

3. Dostosowanie


Pozycjonowanie umożliwia skalowanie widoczności w pionie i poziomie. dzięki działaniom SEO możemy poprawić pozycję fraz kluczowych, a także zwiększyć liczbę słów kluczowych na pierwszej stronie wyników. Tworząc nowe podstrony lub optymalizując je, zapewniamy wzrost liczby użytkowników, a tym samym potencjalnej liczby osób zainteresowanych ofertą.

4. Dopasowanie do potrzeb użytkownika

Wyniki wyszukiwania Google są dostosowane do intencji użytkownika. Dużą wagę przywiązuje się do jakości wyników organicznych – dokonywane są ciągłe aktualizacje. W efekcie internauci chętniej korzystają z wyszukiwarki Google. Rezultatem jest ranking stron, które spełniają oczekiwania użytkowników. Zatem istnieje duże prawdopodobieństwo, że użytkownik uzyskany dzięki naturalnym efektom skorzysta z oferty zostanie Twoim klientem.

Graph-Art Pozycjonowanie

5. Dobry stosunek ceny do jakości.

Zarówno Google Ads, jak i pozycjonowanie stron internetowych zapewniają bardzo korzystny stosunek kosztów do jakości uzyskiwanego ruchu.

Użytkownicy wyszukiwarek mają określone zamiary. Dzięki pozycjonowaniu docierasz do tych, którzy są zdeterminowani do działania, w tym konwersji w sklepie internetowym. Koszty kampanii PPC i SEO są zatem atrakcyjne pod względem zwrotu z inwestycji (ROI). Wiele firm wykorzystuje kampanie SEO lub PPC wyłącznie w celu przyciągnięcia nowych klientów.

Graph-Art Pozycjonowanie

Czy pozycjonowanie
jest dla mnie?

Zastanawiasz się, czy warto inwestować w pozycjonowanie strony internetowej?
Przeczytaj poniższe pytania i zostań naszym klientem.

  • Czy używasz wyszukiwarki Google?
  • Czy odwiedziłeś inne sklepy w poszukiwaniu konkretnego produktu?
  • Czy czytasz poradniki lub recenzje w internecie przed zakupem produktu?
  • Szukałeś opinii na temat interesującego Cię produktu lub firmy?
  • Czy informacje w wizytówce Google Moja Firma są dla Ciebie przydatne?
  • Czy szukałeś informacji za pomocą smartfona lub tabletu z Androidem lub iOS?

Odpowiadając przynajmniej raz na powyższe pytania potwierdzasz, że internauci, tak jak Ty, szukają w internecie informacji o produktach
i usługach.

Dlatego jeśli chcesz do nich dotrzeć, pozycjonowanie jest formą marketingu, która będzie świetnym wyborem dla Twojego biznesu.